Zero Hour
The seven special police officers of the Police Department and the superiors of this favorite team, whom he considers like a father… The team, which has become a real family at the end of their years together, is chasing the leader of organized crime. The Dragon. Arriving in Ejder at the end of a long pursuit, the team is actually unaware that their lives will be completely changed by the operation they dreamed of, “Sifirinci Gun”.