Tower of Babel
Park Shi Hoo plays a fiery prosecutor (Park Shi Hoo) who originally worked as a newspaper reporter. Raised in a privileged environment, his life is dramatically altered when his father dies in a suspicious accident, followed by his mother's suicide. Driven by grief and a desire for justice, he discovers his father's bankruptcy and death are linked to a powerful conglomerate. Determined to uncover the truth, he embarks on a relentless mission of revenge against those responsible for his family's destruction. This is a 2019 South Korean legal drama directed by Yoon Seong Sik.