Liverpool vs. Nottingham Forest
Liverpool contests Nottingham Forest at Anfield in matchround 32 of the 2022/23 Premier League. This is the first league meeting at Anfield between these sides since a 5-1 Reds win on Oct. 24, 1998. That game included four goals from Michael Owen.