Prince of Stride: Alternative
On Your Mark – The Beginning of Destiny
Nana Sakurai loves Stride, the street-running team sport. She chooses to enter Honan Academy, based on an awesome internet video she saw of the Honan Stride Club. However, choosing an academic path based on an internet video may not have been a good idea.
The Kichijoji Spring Stride Festival is on! Honan Academy faces off against Saisei High School, a powerful and extremely famous team.
Stride season is here, and high school teams from all over Japan compete for the spot in the End of Summer event. Honan faces off against Mihashi in the Atami hot springs resort area.
Honan Academy wins the race, but Ayumu is injured in the process. They must find a replacement soon, but in order to do so, the team must revisit a painful event from the past.
Kyosuke Kuga returns to the Honan Stride Club to cover for the injured Ayumu. The Honan team face off against Ichijokan, but before they face their opponent, they must first face their own emotions.