Property Brothers at Home
Jonathan and Drew Scott tackle a huge renovation of the property they share in Las Vegas, NV.
Outside, Jonathan and Drew completely transform their barren backyard by installing an infinity pool, hot tub, and an outdoor theatre.
Jonathan and Drew Scott return to their childhood roots, to renovate a ranch in cowboy country.