Psychic Matchmaker
I'm Shaking Right Now
Deborah reads Chrystine, a client who has suffered from a heartbreaking loss and is determined to help her open up and find a soul mate. They go to a speed-dating event together and Deborah reads a potential match, but her search doesn't stop there.
I Need a Man
Deborah reads a new client, Julie, who has issues from her childhood holding her back. Meanwhile, Deborah's husband hopes she can turn off her psychic abilities for one evening while they host a barbecue.
Michelle, who suffered a tragic loss a few years ago, is ready for love but afraid to open herself up to it. Enlisting Deborah's help, can Michelle face her fears and believe in love again?
Deborah gets ready to sell her house, but worries that lingering energy is keeping buyers away. She reads Yuliyah, a new client who tends to date very controlling men. Yuliyah loves animals, so Deborah decides to hit the dog park on the hunt for a match.