Puertas Al Más Allá
Roberto and his children are surprised by the appearance of the spirit of a terrifying old man in his new house. The harmony of the home transforms into chaos and fear, until Roberto discovers the true story behind his grandfather's ghost.
Lola Ruiz and her husband Eusebio buy a house in a nice neighborhood in Guadalajara. Years later they begin to witness disturbing phenomena. Lola turns to an expert in paranormal topics and they discover that a spirit lives in the closet.