A sinister plot for revenge against the Lagos family begins the day Alejandro hires Paulina Riascos as his new assistant. Eusebio Beltrán is her anonymous tutor, who swears to lead them to misery. Paulina murders Alejandro's wife and becomes the new Mrs. Lagos. In the midst of her wickedness, she separates the cook's son, Eduardo, from her stepdaughter, Florencia, who love each other intensely. 17 years later, when Eduardo's mother dies, he returns to his hometown and becomes Marco Vieira in search of revenge, unaware that his true enemy is hiding behind Paulina. Eduardo must decipher some clues left by his mother and befriend the family that despised him. During his quest, he realizes that Florencia is still his great love and they have never stopped loving each other, but his revenge is inevitable.