Purple Devil
A poofy, purple ball of fun and a lively little kitten bound around town while getting into mischief and having fun with their other pals.
The Yo-Yo
A hilarious action packed episode about Purple Devil not wanting to share his Yo-Yo.
When their donuts get stuck inside the vending machine, Purple Devil and Kuroiaki try creative ways to retrieve their nutritious snack.
When Purple Devil cannot win a plush toy from a claw machine, Kuroiaki figures out an unusual strategy.
Purple Devil’s family meets for pizza, but each member has extreme superpowers and an appetite for destruction!