Queen Boss
The best and brightest African-American female entrepreneurs compete in a series of challenges.
Network Match-Maker
The entrepreneurs head to the Empress Lounge in New York for an exclusive networking event.
Social Media Master
The Entrepreneurs are tasked with creating a photo for one item from Rakia Reynold's client's; traveling to Carl Schurz Park to style and shoot the perfect photo.
The entrepreneurs are locked in a room, and must escape by solving a variety of puzzles, riddles, clues and tests.
The Elevator Pitch can make or break your company; the Entrepreneurs head to the One World Observatory at World Trade Center where they pitch their products to a top investor... while riding to the top of 102 floors.
The Entrepreneurs must decide on a person to hire as the new Social Media and Marketing Manager for Vanessa Simmons.