Rabbids: Invasion
Get ready for mayhem and mischief in this set of hilarious and ridiculous escapades with the Rabbids! The Rabbids invasion has begun and they’re causing chaos everywhere they go!
Omelet Party / Rabbid Mollusk / Rabbid, Are You There?
The Rabbids stumble across a farm become fascinated with the chickens' ability to lay eggs. The Rabbids play with starfish and an octopus while disrupting an old man's attempt to window clean.
The Rabbids interfere with a wedding photographer's dream shot. The Rabbids discover a drive-thru intercom. The Rabbids discover vending machines.