Rachel Khoo's Cosmopolitan Cook
Rachel Khoo travels to some of the most beautiful foodie countries in the world, heading for cosmopolitan locations both urban and rural to get inspiration for dinner parties with her friends back home.
Exploring this beautiful and bountiful Coastline, Rachel cooks family-style at a cliff-side restaurant.
Rachel takes in the rural beauty of Provence as she explores the mountain towns and olive groves to be inspired by some passionate food producers.
Rachel takes things easy as she hops on a boat to the tranquil Princes' Islands.