Reparto Felix J. Lockman
Radio astronomy allows us to more accurately tell time right here on Earth, study terrestrial plate tectonics, and even get smartphone directions to that great new restaurant. Radio Astronomy: Observing the Invisible Universe takes you on a thrilling journey through the universe with stunning visuals and animations to explain the science of radio astronomy and its astounding discoveries.