Raising Expectations Raising Expectations
Paige and her husband Wayne have worked hard at raising their five children. They succeeded four times! With Emmett around, every day without a visit from rescue workers in hazmat suits is a win!
Wayne and Conner disagree about whether a tree in the front yard should be removed. Meanwhile, Adam and Bentley join forces to repair the air conditioner.
Conner grows tired of her brothers interfering with her dating life, and Emmett's attempt to trade a date with her for a bike discount proves to be the last straw.
Emmett will do anything to get to a local hot dog eating contest, even if it means disobeying Paige and tunneling through the basement wall to freedom. Adam and Bentley stumble upon a mysterious stash of chocolate covered raisins.
Paige thinks the Wayneys are too reliant on their electronic devices so she leads them on a family camping trip to The Devil's Ottoman. Paige's plans for them to reconnect with each other and commune with nature are only half-successful.