Ramy
Ramy Hassan is a first generation Egyptian-American on a spiritual journey in his politically-divided New Jersey neighborhood. RAMY brings a new perspective exploring the challenges of what it’s like being caught between a Muslim community that thinks life is a moral test and a millennial generation that thinks life has no consequences.
Between the Toes
You know why you’re so confused all the time? You don’t wash between your toes. It’s that simple.
So let me get this straight— you don’t do drugs, but you’ll have sex with women you’re not married to…? That’s not nuanced, you’re a hypocrite.