Randy to the Rescue Randy to the Rescue
Randy Fenoli has handpicked his favorite designer wedding gowns and is bringing them to you. He and his team will create the ultimate pop-up bridal salon where brides can not only find the dress of their dreams but also get a full bridal makeover.
In San Diego, Randy finds a gown to flaunt bride Megan's newly slim figure. Mackenzie's a petite bride who wants a princess ballgown and Mara wants to honor her mother and grandmother.
Randy heads home to New Orleans to help bride Asia tone down her eccentric taste. Kelly asks Randy to incorporate the memory of her deceased mom into her wedding look, and Stephanie needs to find the perfect party dress for a wedding just weeks away.
In Dallas, Heather needs Randy to convince her overprotective father to let her wear a strapless ballgown with her cowboy boots, while Dallas Cowboys cheerleader Kaitlin and sparkle-obsessed Abena both battle their opinionated mothers.
In Cincinnati Randy must help Bride Robin overcome her fear of wedding dresses. Bride Erica is feeling the absence of some key people in her appointment and Ayisha needs Randy's help or her super stylish and opinionated family will choose a dress for her.
In Nashville, Randy finds a gown that makes 3 foot 10 bride Tabitha feel like a woman. Claire has body image issues that threaten to derail her appointment and Becca wants to hide her surgical scar.