Raw Nature
Dragones, Rinocerontes y Osos
Komodo dragons try to eat the crew; dancing bears are rescued from the streets of India; putting microchips in the horns of white rhinos; giant anacondas.
¡Hay una serpiente en mi cama!
Catching killer snakes in homes in India; Brazilian tribal ceremony that includes allowing giant ants to sting one's hand; village people in India eat rats.
Irula tribesmen in India catch deadly snakes to use their venom for medicinal purposes; staying on a sheer cliff for footage of the great Andean condor.