Reborn as a Cat
Ji Miao Miao, a young woman just starting her career, should be living her best life. Unfortunately, after a friend betrays her, she ends up cornered by ruthless debt collectors and accidentally falls off the roof of her apartment building. But before she crashes to the ground below, a mysterious figure grants her a second chance at life, with a catch: Miao Miao will have to find someone who truly loves her within 100 days, or she'll be dead for real. When Miao Miao wakes up the following day, she's safely back at her apartment, but she's shocked to find out that she's been transformed into a cat – and her new boss, Lu Cheng Ze, ends up taking her home. Will Cheng Ze be the key to Miao Miao surviving, and will she find a way to turn back into a human?