Although so much ink has been spilled about JFK, recent years have seen the public release of documents and interviews, shedding new light on this most charismatic president. In Reconsidering JFK, Professor Michael Shelden of Indiana State University delivers 12 captivating lectures to transport you back in time for a fresh angle on a multifaceted, always fascinating American president.