Recorder and Randsell
Atsumi is constantly teased, questioned, and misunderstood because of her height. But at home she is just an ordinary girl, with an ordinary bother.
Atsushi has to dress up as demon for the winter solstice bean throwing. Atsushi is proving to be a very good demon, almost too good.