Rectify
Always There
After 19 years on Death Row, Daniel Holden is released due to new DNA evidence. He returns with his family to his childhood home, struggling to adjust to life on the outside. Meanwhile, the Senator who prosecuted him plots to reopen the case.
Sexual Peeling
While Daniel explores town on his own, Amantha worries for his safety. Ted Jr. fears for the future of the family business. And Senator Foulkes learns some valuable gossip from his secret lover. Unease and tension pervade Daniel's welcome home party.
Daniel retreats from the stress of recent events as his return opens old wounds. Tawney reaches out to him, unbeknownst to her husband. Jon confronts Daniel's original defense lawyer. And Amantha fears the town's anger may erupt any moment.
Janet's day in town with Daniel becomes a media spectacle. Back on the case, Sheriff Daggett questions Trey Willis about a missing witness. Daniel and Tawney connect in unexpected ways.
Daniel loses his grip on reality as he wrestles with life after Death Row. Following a surreal night with a mysterious stranger, he finds himself at odds with Ted Jr., who questions Daniel's innocence.
As the town's anger hits the boiling point, Daniel's family goes on alert. Foulkes presses the D.A. for a retrial. Ted Jr. & Tawney recover from disturbing encounters. Trey Willis searches for the missing George Melton. Daniel must decide his future.