Rehab Addict Rehab Addict
Tensions rise as creative minds clash when Nicole works with her brother and cousin to transform the cramped kitchen.
To start a buzz in the neighborhood on the Minnehaha house, Nicole first creates curb appeal with ambitious landscaping, painting and concrete work.
When the lights finally go on and the water flows, the walls go up throughout the house and Nicole completes her entryway restoration.