In the high-stakes medical drama "Remedy," Global Television goes beyond the OR and ER with "upstairs/downstairs" points of view behind the scenes of Toronto's Bethune General Hospital. Starring Dillon Casey as Griffin Conner, "Remedy" follows the three Conner siblings, as they navigate their roles in the hospital under their physician father, acting Chief-of-Staff Allan Conner. Returning to the hospital as an orderly after dropping out of med school, Griffin Conner gets a whole new perspective in the "downstairs" world of cleaners, transport workers and aides.