Requiem
Matilda
Successful cellist Matilda puts her career on hold to investigate the strange link between her mother’s death and a young girl’s disappearance.
Laura warns Matilda that she is in grave danger, and Hal vows to get to the bottom of things once and for all.
Matilda ignores Sean’s warning that her life is in danger in order to protect Davey.