Resident Alien Resident Alien
An alien hiding in a small Colorado town meets the locals when they ask him to help solve a murder.
In his first week at the clinic, Harry struggles to diagnose a strange feeling: human emotion.
Harry travels to the Ute Reservation to help Asta's grandmother and learns what it means to belong.
Harry copes with jealousy when the mayor hires an annoyingly perfect new town doctor.