Return the World to You
Campus couple and budding designers Yi En (Gülnezer Bextiyar) and Qi Lei (Yang Shou) establish a fashion label together after university. When a rival seemingly causes Qi Lei's death, the grieving Yi En perseveres and builds a powerful fashion company. Unknown to her, Qi Lei survived the "accident" and returns as Lu Zhun, now heading a competing fashion company seeking answers and revenge. Complicating matters, Yi En's childhood friend Qin Ye (Jeremy Tsui) pursues her romantically, while her magazine editor friend Cen Wei (Zhao Han Ying Zi) develops feelings for Lu Zhun. As romantic and professional tensions escalate, Yi En and Lu Zhun/Qi Lei must navigate their complicated past and potential future. This is a 2019 Chinese drama filmed in Paris, Shanghai, and Suzhou, directed by Jeff Chiang.