Rev.
On Your Knees Forget the Fees
Adam is elated when his dwindling congregation quadruples overnight - but the new worshippers have ulterior motives.
Adam takes inspiration from Islam to oppose the opening of a local sex club opposite the school and sees rather more than he’d anticipated.
Adam attempts to climb the greasy pole and make a career of his vocation as he competes with an old rival.
After a terrible review of one of his sermons on a Christian website, Adam suffers a crisis of faith.