The Café
There's No Place Like Home
The seafront cafe is thrown into disarray when a flashy events manager comes to visit.
Afternoon Tease
Sarah chases some literary agents and the Dobsons spark a heated debate about jam and cream.
The regulars get ready for "Sing-Along Sound of Music"; Carol is about to receive some bad news.
Everybody is on tenterhooks wanting to know how Sarah's meeting with the literary agent went. Brenda makes Carol an offer but she has other things on her mind.