Rich In Faith
“Rich In Faith” is a firsthand look into the personal journey of Rich and DawnCheré Wilkerson as they strive to change the perception of faith and belief to a new generation of seekers.
Rich and DawnChere head to the big apple to visit his brother, Taylor, and mentor, Carl Lentz, for a fresh perspective, but they are unprepared and underdressed for the Polar Vortex.