Rig 45 Rig 45
Following a fatal accident Benthos Oil send out their damage regulator Andrea Burell to document the accident. Once she gets there she meets a divided crew all carrying their own secrets.
As the state of the rig is worsened as an effect of the explosion, the remaining crew is forced to shut down power on entire levels of the rig while they try to find the killer.
A cat and mouse game commences on the desolate rig. Who is the killer and who will survive?