Rita Rocks
Lies, Lies, Lies, Yeah-ah!
Rita misses a big moment at Shannon's karate ceremony because of band practice and then lies about it.
Rita tries to play matchmaker with Patty and the UPS guy; Kip and Hallie's plan to get tattoos doesn't go over well with Rita and Jay.
After a long day at work, Rita is bombarded with requests from her two daughters; Rita feels unappreciated for all her work around the house.