River Flows to You
Qi Ming (Ma Tian Yu) and Yi Yao (Zheng Shuang) grow up as inseparable childhood friends in the same neighborhood, with Qi Ming always protecting and caring for Yi Yao. As they mature, their deep bond evolves into romantic feelings, which they finally acknowledge after graduating college. However, their demanding careers force them to separate, seemingly shattering their dreams of a life together. Despite the challenges, their connection remains strong, suggesting that their love might find a way to overcome obstacles. Based on one of China's bestselling novels, "River Flows to You" is a 2019 romantic drama directed by Lin Hong Guang.