Road to 9/11
Part two moves from New York to Washington, DC where the CIA and Clinton Administration officials are trying to understand and react to the rise in jihadi terror.
The final episode explores how the September 11th attack came to be. A portrait emerges of the true mastermind of the attack, Khalid Sheikh Mohammed.