Road to Gymkhana Grid Profiles
Gymkhana Grid profiles tells powerful emotional stories from a diverse range of drivers and what it takes to compete at the highest level.
Ken Block
Founder of The Gymkhana Grid and viral superstar, Ken Block, gives a detailed account of the creation of one of the fastest growing events in the world.