Romper Stomper
A new generation of ultra-right activists and anti-fascist counterparts emerge as the level of hatred, fear, vengeance and political unrest grows.
Arrival
Patriot Blue clash with an anarchist group at a Muslim festival. Kan's arrival disrupts the balance, and causes ripples through his estranged family. Laila is thrust into the role of publicaly representing a community.
If Blood Should Stain the Wattle
Kane broadens Patriot Blue's mission and his relationship with its leader's wife, Zoe, reconnects with his sister Cindi. Gabe is heartbroken by Kane moving in fascist circles, but has keeps own shadowy connections.
Blake is suspicious of Kane's rising popularity and puts him to the test. Kane makes his move to assume power. Gabe alerts Marco of Kane's return, and police intelligence is compromised.
Kane's takeover of Patriot Blue gathers momentum. After a failed ambush at a Patriot Blue funeral, Antifasc strikes back, with consequences spiraling out of control, inflaming racial tensions.
The story concludes in real time, as the competing groups converge on Anabasis. Extreme sentiments are inflamed on all sides and a violent conclusion ensues.