Rosamunde Pilcher: Summer Solstice
Elfrida and Oscar have settled into a quiet life, but Carrie and Sam's relationship comes under pressure when a seductive writer sets her sights on Sam. This sequel to Rosamunde Pilcher's Winter Solstice stars Sinéad Cusack and Jacqueline Bisset.
Summer Solstice: Part 1
A year later, Elfrida has settled into a quiet life with Oscar, while Sam is now the owner of the local newspaper and has found happiness with Carrie-until a libel case brought against the paper sends shockwaves through the local community.
Carrie struggles to run the new hotel and worries how Sam will react to news of her pregnancy, especially as seductive writer Alexia tries to get close to him. Meanwhile, Elfrida helps Oscar to face his past when a young boy enters his life.