Route
Gong Li (Ming Dao), a celebrity experiencing a streak of bad luck, finds himself unexpectedly entangled in a murder case with Zhou Yin Yuan (Jiang Kai Tong), a psychology graduate masquerading as an astrologer. Framed for a crime they didn't commit, the unlikely pair must work together to prove their innocence. As they navigate through a increasingly complex mystery, Gong Li and Yin Yuan strike a deal with the investigating police to uncover the truth. Their desperate search for answers leads them deeper into a bizarre and dangerous situation, testing their wit and resolve. This delightfully lighthearted crime caper follows their journey to clear their names and unravel the mysterious murder. "Route" is a 2023 Chinese comedy crime mystery drama directed by Liu Guo Chang.