Rupert
This series brings to life the classic tales of Rupert the Bear. Join Rupert and his pals as they venture into magical worlds of enchantment, intrigue and danger.
Rupert and Pong Ping
When Rupert and Pong Ping journey to China, the Emperor's pet dragon becomes jealous of Pong Ping and has him kidnapped by a ferocious fire breathing relative.
Rupert and the Sage Of Um
When a young magician Rupert's age threatens the last herd of unicorns, Rupert and his friend Tigerlily fly to the mythical Um Island.
When Rupert and Podgy find what appear to be purple cakes in the forest, Podgy ignores Rupert's warnings and eats them.
Rupert chooses to work around his friend, Officer Growler, and the laws he represents in order to free a rare baby abominable snowman from the influential Sir Jasper.
Rupert loses his battle to break an age-old tradition when his attempts to kindle a friendship between a knight and a fire-breathing dragon ultimately end up with them engaged in a duel to the death.