Rush to the Dead Summer
Li Xia (Zheng Shuang), who grew up in poverty, overcomes hardship through determination and earns a scholarship to a prestigious high school. There, she becomes close friends with Fu Xiao Si (Cheney Chen) and Lu Zhi Ang (Bai Jing Ting), two popular students. After graduation, the trio pursues their individual dreams, only to discover that adult life is far more challenging than they anticipated. As they struggle with life's harsh realities, Li Xia and her friends learn that cherished memories cannot stop time's relentless march forward. Confronting personal challenges and growth, they must navigate the complexities of adulthood and find meaning in their shared experiences. This is a 2017 South Korean youth romance drama adapted from Guo Jing Ming's novel and directed by Han Yang.