Russell Peters: Deported
Russell Peters takes his culturally comedic roadshow to the land of his ancestors, Mumbai, India for an evening that’s as informative as it is entertaining. Reflecting on his own immigrant lineage Peters proves why he’s more than one in 1.3 billion.