Sacred Geometry for Higher Consciousness
In session two, learn how to activate latent mind power using specific sacred geometry practices.
In session five, learn how you can apply Sacred Geometry to master your human spiritual evolution. Robert J. Gilbert, Ph.D., answers questions from the audience members, in-person and online.