Saki Achiga-hen: Episode of Side-A
Shizuno Takakamo and Ako Atarashi, members of the Achiga Girl's Academy Kid's Mahjong Club, invite the new transfer student from Tokyo, Nodoka Haramura, to come play with them. Kuro Matsumi, a student one year above them, and Harue Akado, a university student who is their coach, are there as well, and together they spend their days having fun and playing Mahjong. But when it's time to go to ...