Samantha Who?
Samantha Newly, the young vice president of a real-estate firm, is forced to start life over after a horrific hit-and-run accident leaves her with amnesia. As she reconnects with acquaintances in her old life, however, Sam is disconcerted to discover that she apparently was a self-centered, narcissistic witch with no successful relationships to speak of. But she wants to be good now, so she sets out to make amends with friends and family, including off-again, on-again girlfriend to roommate and ex-boyfriend Todd.
Samantha haphazardly discovers she was a fast-rising, workaholic executive at a greedy real estate development firm. After a board meeting offers glimpses of her old competitive and cutthroat self, a disgusted Samantha quits.
Samantha is excited that somebody must have liked her when she discovers she's a bridesmaid, but shows up only to learn that she had been un-invited by the bride. At first dejected, and then motivated by the challenge of vindication, Sam sets out to apologize and be re-accepted with the bride.