Samurai Rabbit: The Usagi Chronicles
The Big City
Longing to become a samurai, Usagi heads to the city of Neo Edo, where he accidentally frees a villain who has been imprisoned for a thousand years.
Yokai
Usagi and his friends battle Kagehito, a spider-like Yokai with multiple arms, legs and eyeballs, then they must must Lord Kogane from an attack.
Usagi, Kitsune, Chizu, and Gen head to the cultural center, where they encounter a Yokai that lives inside neglected things and can change shape.
Gen receives treatment at the hospital as Usagi and Kitsune wind up in the middle of a disagreement between the Mogura and Bat Squadron.
Karasu-Tengu agrees to be Usagi's sensei if he captures the three Urban Yokai; Lady Fuwa launches her plan to rule Neo Edo by stealing the Ki-Stone.
The Neko Ninja Crew attacks the temple, forcing Chizu to choose a side; Gen heads over to his side job while Usagi searches for the second Yokai.