Five ex-Special Forces soldiers recreate the SAS's secret selection process and put 30 men through it, in the ultimate test of their physical and - more importantly - psychological resilience.
Twenty-five Recruits are pushed to their limits by being sent out of a helicopter without a parachute, then watch as each of them have to endure a brutal boxing match.