Savage Dragon
An amnesiac super mutant joins the Chicago police force to uncover his identity and do battle against the malevolent figure known as Overlord.
R.S.V.P.
Overlord sends his monstrous spider-like assassin, Arachnid, to abduct Dragon's police partner Alex and mentor Frank in an attempt to blackmail Dragon to join his force of evil mutants. Dragon also deals with a media smear campaign.