Savage Wild
Killer Hog Hunt
A dangerous wild boar terrorizes the woods of central Florida, until he meets Manny.
Seminole Indians were masters at luring U.S. Calvary soldiers into water moccasin infested swamps, Manny explores the cottonmouth minefields.
Manny explores the vast & formidable saw grass swamps of the Florida Everglades, where death can be a mere footstep away.
Manny explores a primitive river in search of dangerous encounters, & is not disappointed.