Save the Leftovers
A Tale of Two Fridges
Food truck owner Omayra Dakis and Executive Chef Dominque Crisp turn leftovers into tacos and ramen. Then they must use whatever is left from both fridges to make sweet and savory dishes for host Antonia Lofaso and guest judge Jake Smollett.