Saving Grace Saving Grace
Oklahoma City Police Detective Grace Hanadarko has an angel on her shoulder - and boy, is she peeved about it. Since making it through devastating tragedy in her life, Grace lives life on the edge. She's brilliant in her job but makes very bad mistakes with her men. One night, driving far too fast after far too many drinks, Grace sideswipes a pedestrian. Crawling shakily from her car, Grace gasps out a plea for help, a cry that is answered by Earl, her tobacco-chewing "last chance angel."