Scarecrow and Mrs. King Scarecrow and Mrs. King
Goodbye, PTA...hello, foreign intrigue! Single mom Amanda King leads a quiet suburban life in Washington DC until the day a dashing stranger shoves a package in her hands with instructions to give it to the man in the red hat. In no time, Amanda is dodging bullets, foiling assassination plots – and finding herself drawn to the dashing stranger, agent Lee Stetson, aka Scarecrow. Of course, Scarecrow has no interest in a ditsy amateur spy, no matter how pretty. But she certainly is handy in a crisis!